Friday, May 15, 2009

XiE XiE LaO ShI

Salam...
nak cite ckit psl mandarin.
akhirnya tamat gak sesi pengajian mandarinku
rase berbahagianya......
sem dpn dah xyah nak hafal hanzi...
i like it....hehhe
x tau napa.....subjek lain walau susah camne aku leh pupuk minat lg....
tp utk mandarin, kalu aku belajo rajin2 sure2 A dlm tgn....
tp still xleh nak pupuk rase minat
bayangkan....dah 4 sem aku belajo.....
x tentu aku leh paham walau ckit org cina ckp pe....
sayangkan???huhu
tp itulah hakikatnya.....
bayangkan lg...
utk 2 sem sblum ni subjek yg plg teruk gred yg aku dpt ialah
MANDARIN.....haha.....
tp cubalah camne pun, aku still xleh nak rase minat pd tulisan hanzi yg perlu dihafal yg kadangkala tulisannya bg aku x logik utk diingat....heheh
tp tulah...sebenarnya kalu nak seribu daya, kalu x nak jdlah mcm den
anyway, serius, berakhirlah satu penyiksaan aku di campus sbb
sem dpn xyah belajo MAndarin lgggggg........yeah (hehe...melampaukan i)
anyway, still nak wish xie xie to laoshi....
hehe....bg aku laoshi lah lecturer plg sabar dan komited sekali....
bayangkan kami (especially aku)...
selalu antar asement lambat.....tp die x penah marah.....tu yg
'wo xi huan laoshi'...heheh....



handsome x laoshi i???hehe

1 comment:

  1. Salam timah.. ko tak suka belajar Huayu? ish2 itu laa feveret aku time aku belajar dulu tau..

    even aku misz 3 kuis mandarin but still get score A...hahha..

    **Belagak ku terselah..

    **walaupun entry dah lama but im still wat bodo leave a comment..

    Im watching u...;p

    ReplyDelete