Friday, May 22, 2009

Stop atau terus???????

Lately ni,ape yg bermain di fikiran aku ialah samada nak meneruskan mem'blog' atau menstopkannya.....sbb yg plg utama ialah:

1) sbbnya aku spt da kekeringan idea utk nak tulis apa kat blog.....garupale

2) sometime idea dtg mencurah2, tp bile jari bermain2 di papan kekunci (ayat sastera ckit)
aku kehilangan idea,ayat pun jd kaku tibe2soal....x tau nak tulis apa....

3) sometime gak bile ade benda2 bes nak ditulis,bila log in je kat blogger...aku x dpt menterjermah apa yg aku nak tulis tu sepenuhnya dlm btuk ayat...blur..wahaha....cam nak jwb peksa

4) sometime gak aku da siap tulis da kekadang...cthnya cam luahan perasaan ke....last2 aku padam.... x pun jus tersimpan dlm draft...sbbnya??sometime aku rase ayat x sesuailah, takut nmpk cam nak tunjuk2 ke,sometime takut menyinggung perasaan kekawan ke sbb yg banyak bc pun kekawan aku gak, so sometime takut tlisan tu tetiba boleh memusnahkan persahabatan ke apa ke, so aku simpan je....(complicatedkan???,cmne nak berblog kalu cam2)...tu le...spatutnya blog jadi tmpat luahan perasaan,tp aku x selesa plak nak cite suma hal2 yg berlaku dlm blog....malu kalu kawan2 lama aku terbaca....wakaka...camne??

5) aku suka lawat2 blog org, tp aku malu nak tinggalkan komen spy lawat blik blog aku....haha...pdahal bukan diorang kenal aku pun kan....tp oleh krn sifat pemalu yg bgtu menebal dlm dri aku ni (boleh caya??)malumalumalu.....akhirnya aku punya blog kurg dilawat,kalu ade yg mlawat pun dkalangan org2 yg rapat ngan aku je....camne??

6) ape lg ek???tgk tu...sbnarnya aku byk gile idea nk tls td, tp bile da start tulis hlang plak tetiba idea2 aku...haha....haru3jelir

so skg aku masih menimbang2 nak trus ke nak buang je blog ni.....hehhe....kalu nak trus aku terpaksalah berubah ckit.....xleh nak malu2 dah....kena buat satu ANJAKAN PARADIGMA ni....brlah nmpk blog aku idup.....kan3????

so.....pe lg S.F.Y, u go girl!!!!!!!!!!!!!!!!!!....tp3 kan kalu aku msh lg xleh nak buat anjakan paradigma kononnya, aku rase nak tutuplah:wave: blog ni...hehhe

No comments:

Post a Comment