Saturday, May 31, 2008

A.B.C Coklat....

tahukah anda apa kebendanya benda di atas ni...heheh...ni lah die ABC coklat....huhu...ntah napa ntah tetiba smlm teringin nak makan so ajaklah kakak aku teman gi kedai gi beli jap....hahha...manalah badan ku ni semakin tak tembam...haha...makan nak yg sedap2 je.Actually my kakak dah ajak aku buat kempen diet together2,,sbb die rase bdan dia pun dah semakin ......(hehe..paham2 sendirilah),cbuk die suh aku makan ubat ni lah,ubat tulah,aku pun mengiyakan jelah....aku penah gak try makan satu ubat kurus ni.....skali tgh2 dalam proses memakan ubat itu,kuar iklan yg ubat itu mengandungi bhn yg merbahaya...trus aku stop....mmmm....bukannya aku taknak mendietkan diri,,,mestilah nak......sapa taknak kurus woi....tp bukanlah beria2 sgt.......aku plg pantang kalu org yg dah kurus ngadu kat aku "ishhh, aku dah gemuklah,taknak makanlah....apa kejadahnya....pelik aku...bdn dah kurus pun still rase diri gemuk,aku yg sedia tembam ni plak yg relaks jer,haha...tak sedar2,lg2 tgh study skg susah btul nak berdiet...but aku must try diet gakkan....bukan utk sapa..utk aku gak....kang sakit itu sakit ni,aku gak yg merana......so doa2kanlah aku boleh mengstartkan proses diet ku ini dlm masa terdekat and doakan aku smg berjayalah ek......huhu....pesanan utk akakku "akak jom gi jogging"..hehhe....

No comments:

Post a Comment