Thursday, May 29, 2008

jejalan time...

minggu lepas my priend dr sabah dtg, mint, fitri ngan yaya...huhu...rase tak caya plak sampai jgk diorang kat umah aku....yela,bukannya dkt sabah ngan semenanjung nih.....so aku pun bwklah gi jejalan...haha 1st day kitorang gi times square......main kat cosmo world....mint yg beria nak main sgt,xde mood nak main sbb kepale dia da pening2 lps main 1 game....hehe...actually ni kali ke2 aku main kat csmo world,so thp keseraman aku thdp permainan kat ctu agak berkurang ckit.....adela sedikit berani...hahha... esoknya aku bwk gi jalan TAr...huhu...masa turun LRT dkt msjid jamek tu serius aku blur,,almaklumlah da lbh setahun gak aku tak pegi....rase mcm berubahnye KL,aku memandang sekelilingku dengan pandangan pelik...sehingga hatiku berdetik dimanakah aku (haha poyo gle)...seriuslah rase mcm lain je....yg malunya kwn aku yg dr sabah tuh yg ingat jalan...diorang yg tunjukkan jalan kat aku.....terbalik suda...aku yg patutnya jd pemandu pelncong ni mmg takleh harap...haha....kekawan aku plak yg tunjuk jalan kat aku....lastly,ni adelah ckit gambar2 aku kat sana...

Dgn maskot csmo world



with sara,fitri ngan yaya

aku nga sara beria gle main kete..


mint smpat lg buat peace sblm main



No comments:

Post a Comment