Sunday, May 25, 2008

Rindu seh

huhu...smlm si Zai tepon bgtau hostel aku masa kat utmkl msuk tb dlm cite apa cite nabil kat astro prima...aku dgn excitednya pun duk tunggulah siaran ulangan....haha sekali bila dpt tgk menjerit2 aku....poyo btulkan....huhu dia buat penggambaran kat blok APB ngan APA...haha terselitlah ckit bilik aku yg aku duduk slama 2 tahun dalam cite tu....huhuhu....bile tgk td,terimbaulah kenangan2 lama kat Utmkl,lagi2 dkat blok APA,walaupun blok tu amatlah klasik ngan lama,tp aku enjoy duk kat ctu.....byk kenangan wo.....serius skg ni aku dah demam rindu kat semua kekawan lama lg2 dkt APA,kak wan,kak bai,pah wani,kak azreen, ngan suma yg rapat ngan aku kat APA.....and lastly miss kak dyah very2 much, aku very close ngan kak dyh...byk cite yg kitorang kongsi bersama,rahsia2.....hope can see u sis.....thanks coz sudi menjadi pendengar setia cerite2 kite........

No comments:

Post a Comment