Sunday, June 22, 2008

3 atau 2

Salam....

pagi td lepas solat subuh tergerak nak tgk clendar kat hp,nak kira2 bape hari lg nak balik cmpus.Aku rase mcm ade 3 minggu lg.....almaklumlah duk umah ni aribulan selalu x ingat...kira punya kira....terkejut aku...WHAT?????tinggal 2 minggu je lg....huhu hati trus rase sedih...yalah mati2 ingat lagi 3 minggu tapi rupa2nya 2 minggu je.....termenjerit ckit aku...sampai adik aku yg tgh tidur kat sebelah pun terjaga

Asya: Napa jerit2?
Aku: Lagi 2 minggu aku nak balik cmpus,aku ingat lagi tiga minggu
Asya:La,memanglah lagi dua minggu, ko ingat lama lagi ke?


haha..rase mcm baru smlm aku jejak kaki kat Semenanjung...tetiba nak kena balik Labuan balik...huhu perasaan da macam bercampur baur nih...beratnya rase nak balik sana....banyak faktor sebenarnya yg buat aku malas gle nak balik sana....Tapi nak buat camana perjuangan mesti diteruskan....hope aku dpt belajo ngan tenang kat sana dan smg Allah tabahkan hatiku menghadapi apa jua cabaran....InsyaAllah...huhu...hope sem ni gak dpt berlalu ngan pantas sehingga sampai tarikh aku blik semula ke Semenanjung...hahah...gle homesick...

Ha!! lagi satu smlm tgk akademi nasyid,bestlah gak suara suma peserta....haha...da janji ngan Aniey nak gi tgk live dr Plaza Alam Sentral Sabtu depan...kalu jadilahh..but aku tak dpt terimalah kalu nasyid ni terlampau dimodenkan contohnya ada rap ke tgh2 nasyid tu...tak tau napa...mmg tak suka....hilang ketulenan nasyid tu...heheh...pendapat aku jelah.....yalah dgr nasyid ni nak bagi tenang2 fikiran skali ble da ade rap rase mcm lain...nak dgr pun tak syok....hahah..sekian.......

No comments:

Post a Comment