Friday, June 13, 2008

lalalalala

Assalamualaikum....

huhu...lama tak mengupdate blog....penyakit M menyerang kembali.....huhu.....last week kelik kelate....lamenya x blk kampung....tapi kejap je balik...hahha..tapi i like coz spjg kat kg aku dah rindu ngan teringat2 nak berternet kat umah....hahha..

muka tak sabar nak blk kg


muka arip da mcm pompuan


arip kat blakang nak menunjukkan skill berenangnya yg tak brp nak mnjadi tuh
walaupun da kul 2 pagi, smgt bgambar mst dtruskan..haha
chumelnya cousin bru ku ini


cak!!!!

pas2 minggu lpas gak kitorang satu fmily buat sessi mendebabkan badan....huhu...makan je kojenya.......

memikirkan bilalah nak kurus kalu camnih...hahah


akak melantak sblm memulakan proses diet


huhu


jom sehat spt saya...aaha


ahad lepas gak aku gi jumpa my bestpriend kat Utmkl cik ana ngan cik ida...huhu...lamanye tak jumpa ana....apa lagi jalan lagilah....hahah...apasal ntah cuti ni asik jalan je.....gi lowyat, niat di hati nak menambah ram laptop...yelah punyalah lembab laptop aku,mcm apa je,yalah ram dia 256 je mana tak lembab, gilah mensurvey rege, mula2 kedai yg aku gi tu dia nak bagi Rm 65,aku gi survey lagi ade kedai tu kata Rm240,gile hape....mahal seh, satu kedai tu plak apa ntah dia membebel DDR 1 lah DDR 2 lah...haha...sumpah aku tak paham....last2 aku pun pikir punya pikir dan mintak pndapat kwn akhirnya aku pun gilah tambah ram kat kedai 1st tu.


aku tanya gak pasal cooling pad, org kedai tu ckp rm30,oleh krna aku perlu berjimat cermat,haha aku pun ckplah kalu rm20 aku amik....heheh...kwn kpd org kedai tu tak kasi,tp org kedai tu kasi, aku pun apa lg,amik jelah....sekali tu dia keluarkan plak pembersih screen laptop tu dgn rege 15 hinggit, aku taknak,pastu dia kurang rm10, sayng plak tak amik so aku amik jelah...haha...sabar jelah niat aku nak tambah ram je skali amik ko mcm2 aku beli....tp ok ape tambah ram+ cooling pad+pembersih screen hanya Rm95 je....jimat kan???haha


10 hinggit je


20 hinggit je

pas2 blik umah my akak terkezut,dia kata murahnya tambah ram 1 giga Rm65 je, kwn aku pun ckp murah....hahah...rezeki2....ntahlah.....aku pun tak tau murah ke tak sbb aku pun tak tau rege sbnar dia mcmana....dlm hatiku berdetik....jgn laptop ni buat hal dahlah......warrrrrrrggggggggghhhhhhh....btl kata hati aku.....laptop aku mula buat hal.......sedihnya aku.....bila aku bukak je laptop stgh application takleh bukak cntohnya ym,ie ngan m.word....aku trpaksa tutup laptop aku mcm tu je tanpa shut down 2,3 kali barulah dia ok....gle hape...takkanlah selamanya aku nak wat camtu...abislah rosak nanti laptop aku....


huhu..terpikir gak aku......aku kena tipu ke ngan org kedai tuu.....tulah nak murah sgt.....haha...amik ko...aku tanya gak akak aku napa jadi camtuh,akak aku dgn lagak seorang pakar It..hehe..

aku : akak, napa laptop aku ni lps tambah ram mcm bengong je



akak: biasalah tu, kalu tambah ram mmg mcm tu, kekadang dia punya ram tak sesuai ngan kipas ko...



haha ntahlah aku pun tak berapa reti sgt, tgklah dalam 2, 3 hari ni kalu tak elok kena antar kedailah jawabnya....hahah....duit lg tuh.....huhu...matilah aku kalu my abah tau.......



warggggghhhhhhhh, pejam celik2 x sampai sebulan aku da nak balik Labuannnnn......huhuhu...tak suka2......mmmmm......malasnya......napa kejap je cuti ni......nanti da smpai sana da takleh balik umah......huhu.........serius aku da mula tertekan ni memikirkan kena blk sana..........boleh tak kalu xnak balik............arggggggghhhhhhhhhhh



p/s utk mak aku......mak boleh tak kalu angah tak balikkkkk.....

No comments:

Post a Comment