Saturday, July 5, 2008

jejalan buat kali terakhir

huhu....tajuk mcm poyo...ari ni aku,akak and asya gi jejalan lg buat kali terakhir sblm kitorang bertiga berpisah,....eceh.....akak blik upsi, asya balik matrik kesayangan dia tu & aku balik Labuan balik.....gi mana lagi kalu tak S.Pyramid (tempat peberet asya)....memula malas gle nak pegi....sbb kena naik komuter....lately ni aku malas gle nak naik komuter sbb sjk minyak naik rege nih, komuter mjadi smkin padat,sendat,sempit dan segala2 yg menyebabkan aku rimas nak naik....

tapi oleh kerana memikirkan nak tgk cite SEPI so aku menggagahkan diri gak membangunkan diri dan menyiapkan diri....huhu....siap2, kul 10.30 baru naik komuter pas2 smpai subang trs amik cab...ahaha...yg aku tak tahan tu,ade ke pakcik kat dlm teksi tu membahasakan diri dia "abg"......gelila eden dgr.....ahah...padahal rasenya dia da tua....takpalah asal dia bahagia dahhh....

sampai2 trus gi beli tiket wayang, so apa lagi....layanlah cite SEPI tuh.....but 4 me, SEPI mmg bestlah....aku mmg suka kalu Khabir Bhatia buat cite.....best......cite CINTA dulu pun aku suka gak....bg aku jalan cite dia, latar tempat dia tuh suma mmg cantik....tp kekhusyukkan aku menonton diganggu oleh ade bdk laki ni duk sebaris ngan aku......ade ke patut cite yg kena feeling lebih tu....heheh....diganggu oleh gelak dia yg kuat gle tu....

Asik gelak je koje dia.....ade part2 yg bagi aku langsung tak kelakar, kekadang sedih pun dia bole bantai gelak.....pelik aku.....kuat plak tu dia gelak....isshhh mengganggu btul.......tp bestlah cite dia......

After tgk wayang, huhu....apa lagi shoppinglah kojenya....aku mmg bertekad taknak beli apa2 sbb nak jimatlah konon....skali asya cbuk nak cari beg......hahah tergugat lak aku...........last2 terkuar gak duit aku beli beg baru....aduhai....lps ni kena jimatlah......byk btl eden beli brg td.......

mmm....my kakak da mula2 mengemas....esok da nak balik UPSI....aku je tak kemas apa2 lg.....seriuslah takde mood nak kemas barang......lgpun my barang bukan byk pun kat umah.....suma pun ade kat Labuan......ohhhh i really miss my diploma time......everything change now.....aku cuba nak suka tempat aku belajar skg.........tapi makan masa btl..........huhu...cepat2lah hilang perasaan ni....huhu......mmmm.....argggghhhhh......sorrylah aku agak stress malam ni

oh ye,sblm terlupa meh eden promote ckit.....ahahah....jgn lupa sokong Muslim Voice utk AKADEMI NASYID.....ahaha....aku suka ah ngan group diorang...persembahan diorang sempoi je yg best tu harmoni dia.....ohoho....eden tak sempat lg nak gi tgk live kat P.A.S ngan Aniey....nak wat camana balik tadi pun da kul 6....ehehe...xpalah lain kali ade rezeki aku gi....

ohohoo....lepas ni da balik campus mesti susah nak berinternet....ohoho.....alahai.....aku ni dahlah kaki ternet....mesti rindu gle nak main ternet nanti..........ohoho..............doa2lah rezeki aku lebih....aku nak pasang STREAMYX...eceh berangan lebih.....iyolah penting wo internet skg....senang nak cari maklumat + ym + fs + baca gossip....sekurang2nya taklah buhsan sgt aku kat "over the sea tu"........ehehhe...

sekian....

No comments:

Post a Comment