Sunday, July 27, 2008

Lif Rosak

Salam...
lama tak mengupdate blog...
takde idea nak tulis apa...
tapi tetiba dapat idea plak nih,
huhu...lif kat U aku rosak....actually U aku ni unik ckit...mcm bangunan kerajaan
ade 13 tingkat semuanya...jadi mmg nak gi kelas ke apa ke mmg guna lif
aku selalu terpikir apalah jadi kalu tetiba lif ni rosak....
sekali di saat aku setahun lebih da kat UMSKAL ni
Lif tu bole takde letrik plak
gilos betul
aku dahlah puasa hari tu,lupa plak nak sahur
memula gi naik tingkat 2, ambik barang pos laju
lepas tu turun balik, pastu naik balik tingkat 3 gi jumpa lecturer pastu turun balik
pastu kekawan cakap tutorial aku kat tingkat 8, aku da mula rase separuh gle...
heheh...tingkat 8 tuh.....
aku pun dgn penuh kesabaran mendakilah sikit demi sikit tangga tu...sampai satu tingkat berhenti,pastu naik lagi
gila penat weh.....macam apa je.....
huhu...akhirnya sampai gak tingkat 8 tuh....dahlah tangga dia macam banyak...
gilos penat..sampai masuk kelas lambat....
mmg pengalaman btul......
sem ni kalu aku tak kurus tak taulah....hahah...yelah hostel pun da tingkat 3
asik exercise je
owwwhhhh....skg ni assignment da mula berlambak...
ade yg kena buat sampai 20 mukasurat
tapi napa aku malas ni....aku asik pikir nak tido je
semangat da hilang ni
huhuhu....warghhhhh napa aku ni
wake up!!!
gilos lah sem ni kalu aku main2
huhuhu...tapi mata ni macam kena gam
ngantuk je.....
takleh jadi ni...

1 comment:

  1. haha~

    syida ingt time tue...muka ko pucat kn..kit last smp klas cik ricky...hihihihihi

    bukn nk kurus ls syg...nk turn berat bdn jer...kalu kurs,bkn tima namanye lg..hohoho

    ReplyDelete