Wednesday, September 17, 2008

ubat gegat

ari isnin tu ade kelas mandarin....ade test plak tu.....tp oleh kerana aku ade test Operation Management pd ari yg sama...mmg tak baca pun mandarin....slumber je.....selamat lao shi bermurah hati nak menangguhkan test ari Rabu.....dgn syarat kena dapat better result...hehhe....tp boleh ke ni.....aku still tak study sgt ni.....xpe2 chayok!!!

masa kelas tu gak si syida bole buat lawak.....aku ngan ana sampai nak pecah perut gelak...camni dialog nya,aku pun ingat2 lupa

lao shi: daun apa yg bole halau lipas......

kitorang senyap je sbb tak tau jawapannya.....syida yg kebtlan masa tu x dgr soalannya dgn yakin menjawab

syida: ubat gegat

ahahahah...aku ngan ana bantai gelak (sory ek syida jangan marah)
ade plak ubat gegat...tu bukan daun...ehehe

2 comments:

  1. wooo00000...kes ubat gegat ker...hampeh..

    haha...malu duhh 1 klasss...tp korng pun tau syida nie muka x malu cikit..hakhkahak

    ReplyDelete
  2. Syida comel..
    tu la mencelah lagi bila xdgr ape yg laoshi ckp..
    da kene da..
    lawak betul la syida nie..
    lawak habis...

    ReplyDelete