Wednesday, December 3, 2008

Makan2

Last Saturday daku 'menggemskan' lagi diri dengan makan2 dkt Big Plate dkt Subang Perdana...
Actually, masa den dkt Labuan ari tu, diorang suma satu family (tanpa aku) dah makan2 kat cni....so bila den balik, den tuntutlah janji dgn abah suh bawak makan kat luar.....lagi satu sebab den nak sgt makan kat ctu, sebab ade tukang promote baik punya, sapa lagi my sisterlah....beria dia cite....

"angah, sup cendawan dia dalam roti,pas2 bole makan pulak roti dia"

den apa lagi...mestilah terliur kan....bertambah plak hobi den mmg suka makan :)

akak aku mmg, kalu cite pasal makanan mmg over....seolah2 sgtlah sedap walaupun kekadang bile aku makan sendiri...taklah sedap mana.....heheh (jgn mare akak).......

So, bila sampai sana...gile ramai org......tapi xpe....tunggu je....

kitorang order, 3 sup cendawan, aku order kambing banting (i like kambing vry de much), maksu order chicken chop, akak ngan lelain suma order sphageti pelbagai rase......bila sampai2, mula2 sup dia sampai dulu.....mmg sedap.......konyang.....besar gile roti dia......tapi sayanglah sebab lepas abis sup dia....roti tu buang je......sup cendawan dalam roti....very de unic....sedap gak!!! tapi lps da abis isi dia roti tu pun buang...sayang gak....tp tak lalulah nak makan roti kosong je

pas2 kambing aku sampai. aku punyalah excited nak makan....hua3....sekali kan....punyalah liat kambing tu.....susah gile nak potong kecik2, lagi satu aku takut terpelanting, so tanpa berpikir panjang, aku pun ngap terus dalam kuantiti yg besar....sekali...ha....ambik ko....aku tercekik....blogger-emoticon.blogspot.comhua.....masa tu mmg org kelate kata "cannot go" da....sikit lagi aku nak temuntah....diorang punyalah gelak kat aku.....pas2 bila aku dpt kuarkan isi yg tercekik tu, aku da tak lalu nak makan kambing...trus tukar menu ngan makcikku....hehhe....moral of the story.....jgn gelojoh2 na.....


nilah menu kambing yg wat aku tercekiklast2 aku tuka menu ngan makcikku, makan chicken chop...sedap gak...banyak plak tu
betapa bersemangat arif melantak

mmg gilos kenyanglah malam tu.... makanan dia suma dalam pinggan yg besar dan air pulak dlm gelas yg besar gak.....sesuailah dgn nama kedai tu....BIG PLATE....haruslah sumanya besar2.......rege dia pun oklah.....x le mahal sgt....eceh macamlah aku yg bayo.....mmm... sejak cuti sem ni selera makan mencanak2, asik nak makan2 je.......24 jam nak mengunyah....selalu je bukak peti ais walaupun tau xde benda pun dalam peti ais tuh....huhu.....risau mmg risau.........tp perutku asik lapo je......alamak.......nampaknya lps cuti raya haji ni aku kena puasa!!!!!!!!!!kalu x........huhu.....bukak2 sem nanti mesti bertambah lagi beratku yg mmg da sedia berat ni........


ohh yeah....lagi satu yg den perasan...hehe...cuti2 sem ni kredit den susah nak berkurang.....almaklumlah bukan ade sapa pun yg nak msj2 ngan den....mmg sangat jimat....handphone aku pun kadang2 aku lupa ltk mana dan aku biarkan je tanpa melihatnya selama beberapa jam sbb den tau bukan ade msj pun.....hehe....mmg x gerak langsung ah kredit....bagus3....pucca_love_01pucca_love_10pucca_love_12

1 comment: