Friday, April 10, 2009

kena Buli?

Salam....
sesaje je nak cite.....
tdkan after kelas akaun, aku duk sbelah lecturer masa tu........
pas2 kan tetiba lecturer berkata begini padaku....

"fatimah, fatimah.....
semua kamu ek"
mcm kena buli"

camtulah dialognya.............tp kan serius sampai skg ayat tu msh terngiang2 di telinga ku.....
dan buat aku berfikir bukan sejenak bukan jgk dua jenak tp berjenak2....keh3
aku pun tanya sorang kwn aku,

"aku ni cam kena buli ke", pastu die mengangguk,

lagilah aku terpikir2 berlemon2.........


sebenarnya utk sem ni aku ade jdik ketua kelas.............ala jawatan kecik jak pun........utk dua subjek
hehe...peranan aku pun bukan beso, jus inform kalu kelas cancel, tempah kelas,kumpul asement....camtulah........

tp bila lecturer ckp mcm aku kena buli, aku pikir balik....adekah bebudak kelas membuliku????
kebetulan after klas td aku agak membusykan diri mengutip duit kelas utk xtvt melantak2, jd nampak cam busy kot

hmmmmmmm.........sebenarnya aku x kisah sgtpun nak buat semua2 tu......serius......but sometimes mmglah diakui agak tension gak.....sbb kekadang bila information x sampai, pas2 org salah2 kan kite...tu jelah....tp everything is ok lagi...........

aku percaya bila org bagi tugas kat kite, tu amanah org pada kite.........so aku percaya pada prinsip...........buat apa2 mesti ikhlas..........insyaAllah balasannya baik gak.........so bila pikir2 balik bukanlah membuli sbenarnya tp maybe org percaya kot kite.....

wahahhaah................apa punya posting kali ni...........merepek je............ntah apa2.........jus nak share je.......sbb benda tu still bermain2 kat otak aku sampai skg.........

ok le, nak share gambo lagi, actually gambo ni bru je dpt dri jurukamera campus aku....banyak gambonya...........tp seriusly, buruk tahap cimpanzi gambo aku..........x sanggup nak menatap berkali2,sekli pun da rase malu gile........
hahha




bergambo ngan Dekan
ngan rakan2 semeja
bersama Dekan.....nampak x keburukan gambo aku......hahah...cam apa je
ok...peace semua

tahun 3 HE 23 yg sporting

3 comments:

  1. hehehe..aku xbuli erk...aku xsalah..hahaha...""angel tutt"" yg salah..hahha...tims..ur rght.."kepercayaan"...kami suma percaya pd ko..

    ReplyDelete
  2. haha...tulah oms.........
    omsss....lambat ckit ek aku balas tagged ko...
    kena mencari idea
    hehhe

    ReplyDelete
  3. hahahaha
    dibuli la...
    ciannye kt ko...
    mane de beb...
    saje je tu miss kata begitu...
    huhuhu...
    guro die la...

    ReplyDelete