Sunday, April 5, 2009

A NiGHT To ReMeMBer............

Salam......
Malam jumaat lepas, aku join majlis anugerah ngan perpisahan tahun 3........
yaya dan aku dtg agak lambat......malu seh....dtg2 dekan semua da sampai....kami dtg lambat....
selamat si Roniey, Azri ngan Khai.....copkan tempat....
kalu x lagi segan....dahlah i ni pemalu orgnya.........wakakaka...(leh percaya ke???)
aGak kebosananlah majlis tu, huhuhu.........selamat makan free....so
redah aje..............
masa nak amik sijil, satu perasaan malu menyelubungi diriku........keh3
yalah, kena beratur dekat ngan lecturer, ramai pulak lecturer kos aku kat ctu....
segan kerana aku memakai agak kepoyoan malam tu...hehe...sebenarnya xlah bergaya sgt pun
tp maybe aku jarang bergaya, so bile pakai agak poyo2, rase segan......
tp sebenarnya biasa2 jak pun
masa naik pentas aku doa2 je,jgnlah aku tergolek.....
penuh berhati2 dan bersopan santun gitu....hehe
but mmg a night to remember.........
smg tahun depan bole join lg program ni......
so apa yg perlu dilakukan ialah......
melipatgandakan USAHA semestinya.....
tawakal.......
smg kejayaan menjadi milik kite bersama................

peace dr Roniey....alamak...aku terpejam mata lak...tgh beratur nak naik pentas



ngan Azri poyo.....haha...mati Azri marah ni kalu baca

yeah!!!!!!

kepoyoan terserlah di wajah masing2


bersama dekan, lctrer2 dan tahn 3...tp kami yg thn 2 dgn tak malunya sibuk menyelit gak

yaya and me.......ijau beb...hehe

6 comments:

  1. idup ijau...huhuhu..my peberet color....miahah..huhu...TAHNIAH untuk korang be5...hehehe..TAHNIAH!!!!

    ReplyDelete
  2. hehe...thanks.....
    arap2 tahun depan kite sama2 naik pentas plak ek...
    hehe....InsyaAllah.......

    ReplyDelete
  3. hehehe..aminnnnnn...ndak la aku kempunan kan..kekeeke

    ReplyDelete
  4. salam ziarah...
    weeee... sonoknya dia...
    tahniah...

    ReplyDelete
  5. weih..bergaya nye...haha..
    da lain da skrg yek..

    ReplyDelete