Saturday, August 2, 2008

hepy priendship day

semalam prendship day.....
tapi tak taulah korang sambut ke tak....
aku tau 1 ogos ni priendship day pun masa dkt skolah asrama kat SAMTAJ dulu....
ingat lagi masa form 2 ke form 3, aku ngan geng2 aku yg kitorang namakan raidens mania (lupa plak aku sebab apa),masa malam 1 ogos ni tepat jam 12 malam kitorang senyap2 keluar dari dorm masing2 utk pegi sambut friendship daylah konon...
dengan membawa stok makanan yang ado2 tu,kitorang pun melangkah dengan senyap2 ke bilik ezoy (manalah hang menghilang),sebabnya kalu dkt asrama biasalah lps kul 11 mana bole kuar hostel....kang kena tangkap plak ngan warden....kitorang pun yg semuanya 6 org pun berkumpul kat bilik ezoy sambil makan makanan yg tak seberapa tuh.....sambil bersembang2....mmg kenangan yg indah masa tu....dalam ketakutan tu takut kena kejar ngan warden sempat gak kitorang nak meraikan prendship day sesama....byk sebenarnya kenangan kat SAMTAJ ni.....to aniey,mint,jamal,ecah and ezoy.....hepy priendship day......hope ukhwah ni berkekalan selamanya......(rasenya masa malam ni kan yg kita namakan sis pada setiap geng kita kan????,kalu tak silaplah).....

mint,aniey.aku (jejalan time)


mint, jamal, aniey

jamal,mint,aku
aku,ecah,aniey,jamal, mint balik awal,ezoy takde..
(stlah penat mnunjukkan skill main bowling yg x seberapa tuh)

oo yeahhh...today my little brother besday....to my adik Arif Amiruddin....Hepy besday yg ke 11...smg panjang umur & murah rezeki....jgn nenakal....jgn asik maik PS2 tu je.....belajo.....hehhe...kakaknya pun tgh malas nak belajo skg

arif perasan handsome


No comments:

Post a Comment