Sunday, August 31, 2008

Finally!!!

Salam....
Akhirnya aku pasang gak streamyx......ehehehhe....best3
wireless da tak dapat dkt hostel....
so rasenya oklah gakkan aku pasang streamyx ni walaupun kena berjimat ckit sem nih....
ehehe....bole ke aku berjimat????
bole kot puasa2 nih......
ohh yeah....dgn adenya internet ni gak dapatla aku mengqada episod2 akademi nasyid yg tak sempat aku nak tgk sjak balik Labuan
cuma aku tak puas hatilah sesetengah lagu yg diorang pilih,ade sesetengah langsung tak menggambarkan unsur nasyid....mcm takde beza ngan lagu biasa2....
patutnya diorang tekankanlah lirik yg mempunyai unsur2 kerohanian yg tinggi.....
barulah tak lari dari konsep nasyid itu sendiri yg bertujuan untuk mendidik jiwa dan menanam lagi sifat keimanan kita kepada Allah....eceh......emosional aku.....
dgn adenya internet ni gak menjadikan aku da macam kena gam ngan gam gajah+ gam uhu da atas katil ni......susah btul nak melepaskan internet ni
harap2 tak lamalah aku camni.........risau gak.....mid term exaam nak dekat......buku pulak da makin jauh dari tangan aku ni.....huhuhu....jangan.............da janji ngan aniey nak 4 flat sem ni....ahahha......tapi nampak gaya jauh da ni nak dpt 4 flat......huhu......
anyway di kesempatan ini gak aku nak mengucapkan................


More MERDEKA graphics

dan

More RAMADHAN graphics

dan semoga kita dapat menikmati malam lailatul Qadar.......InsyaAllah.....

dan dikesempatan ini gak sebelum ramadhan bermula ni, aku gak nak memohon maaf dkt suma yg mengenali aku.....smg ramadhan ni membawa seribu keberkatan dalam hidup kita........

No comments:

Post a Comment