Tuesday, October 21, 2008

~ Kehilangan Fokus~




pernahkah anda kehilangan fokus!!!!
hehe....poyo.......

Lately, aku tlh mengalami sindrom kehilangan fokus:

Di antara simptom-simptomnya ialah:

1) susah gle nak tumpukan perhatian masa tgh stdy ataupun wat asement....(hanya bole btl2 fokus bila dateline da makin dekat)

2) selalu otak pikir benda lain walaupun buku depan mata

3) hanya dapat tgk buku dlm 5 minit pas2 mesti capai ternet..(aku mmg hantu TERNET)

apakah ubatnya.....huhu???

i'm worried now.....lagi2 final nak dekat ni.....pas2 ade presentation lg Jumaat nih.......

i dun want my pointer drop........huhuhu.....

hope segalanya akan berjalan lebih lancar dan aku dpt mengutip balik fokus aku yg semakin hilang...

heheh....

di kesempatan ni gak den nak ucapkan

' SELAMAT MENDUDUKI FINAL EXAM KPD SUMA YG NAK AMIK FINAL.........

ESPECIALLY TO MY aDIk yg nak peksa Isnin depan.....dun`t tension......just do ur best!!!!!!!

and my kakak yg nak peksa sama ngan aku dan berkemungkinan abis sama ngan aku........chayok2.....kite lawan ek
pointer sem ni.....sapa tinggi belanja!!!!!heheh.... (akak, sapa tinggi tau!!!!, bukan sape rendah!!!!)

and to all my priend especially syidot and ana...gud luck!!!!

Hope kejayaan akan menjadi milik kita bersama............

2 comments:

  1. huhuhu..
    jia yuk tmah...
    i know u can do it..
    keep try do the best although it hard to carry..
    wish u all the best for your muet tomorrow..
    just concentrate on the topic given, draft the answer on the paper n keep it talking and talking again until u feel enjoy to do so..

    ReplyDelete
  2. samela kite..maya pun alami sindrom hilang fokus jugak..lately susah betul nak concentrate time belajar..

    btw, all the best tuk exam..!

    ReplyDelete