Tuesday, October 7, 2008

raya ooo raya.....dan raya

Salam raya.....

raya ni lah yg plg gilos sekali........huhu
dr raye pertama sampai raya ke3, aku beraya betul2......
makan,makan dan makan lagi.....
huhu.......nampaknya kena start puasa 6 da ni.......


thun ni best raya kat kelate sbb suma sedara balik...
raya petama aku lawat sedara sebelah ayah
raya kedua sebelah mak
raya ke3 gi kenduri makcik + kenduri bertunang
raya ke4 open house umah my best priend....aniey....


bayangkan......huhu.......buku da mmg aku tak bukak.......
raya ke 5 balik labuan
raya ke 6 da start kuliah


serius aku malas lagi nak study nihh..........tgh mood raya lagi kot.....haha....over tul
warggggghhhhhhhhhhh.....aku tgh banyak asement ni......
tp aku tak rajin nak buat.........
camne???????
dua gambo ni sblm kitorang balik kg.....mak ngan abah duk cbuk kunci2 pintu....kitorang duk cbuk bergambo....bagus tak???....hehhe

di pagi raya.....i like this picture.......sbb nampak kurus kot....haha....padahal tak pun

poyo je nih

my cousin....zahin.....practise...heheh

raya ke 2


1 comment:

  1. amboi2 raya sakan nampak..^^
    xpe, time leh enjoy, enjoy..hehe

    ReplyDelete