Saturday, January 24, 2009

TaGGeD DaRi FiRa....

1. Do you think you're hot?

huhu.tak pun....lg satu.....apa ek kriteria utk mnjadi hot???heheh

2. Upload your favorite picture of you!


3) Why do you like that picture?


yg gambo bwh tu plak aku ska krn agak sentimental value ckit...hhehe....kakak aku yg amik....gambo tu adalah candid...aku x prasan bila dia snap, bile2 transfer dkt kom tgk ade plak...dan agak nampak sedikit cun..wakaka...perasan

4) When was the last time you ate pizza


masa cuti sem bln 6 ari tu....mak ngan abah gi kursus....jd kami pun ronda2 kat Plaza Alam Sentral smbil mkn pizza, semalamnya br makan mc'd....ish3...manalah tak sehat badan...heheh

5) The last song you listened to?


M.Nasir....Di balik cermin mimpi....i mmg minat lgu2 klasik ni..lagi2 lirik2nya yg puitis gitu...heheh

6) What are you doing right now besides this?


bru lpas mandi dan basuh baju...

7) What name would you prefer besides yours?


namaku ni le...hehe....walaupun org kate nama aku klasik...tp x kesahlah kan..i'm happy with my name...heheh

People To Tag :

1) Djah SAMTAJ
2) Nurul
3) Jenur
4) Pah wani
5) Oma miss ubi kayu

p/s...cik ana ku syg...kali ni den tak tak tagged hang sbb fira da tagged..jd sama je...hehe...nnti lain kalu aku tagged hang....

8) Who is number one?


Djah...kwn ms sek kat Seklah Agma Men. Tg ampuan Jemaah dulu...hehe...den ade sejarah ngan die....haha...ingat x djah????keh3....tp xpe...skg ni masing2 da lupa da....pengalaman kan mengajar....x gitu???heheh

9) Number three is having a relationship with?


wahahah...ntah...Jenur....sapa???

10) Say something about number five?


suka buat lawak ngan suka menggunakan nama ubi kayu...

11) How about number four?


She is my prend ms dip dulu....dr sem 1 kami da berkawan....selalu makan magi + minum nescafe + berjaga utk study sesama....dulu suka gile die lagu sebuah pertemuan UNIC...ari2 karaoke sesama...heheh....she is nice person....pandai + kreatif ngan suka wat lawak gak...miss her....

12) Who is number two?

Nurul...my classmate... comel orgnya.......

1 comment:

  1. uhuh..terharunya..rindu kat ct gak.. hehe
    saya skrg da tak sempat pn nk mkn megi + mnum nescafe..byk koje..huhu
    btw, lagu tu ttp dgr smpai skrg..n ttp merasai sentimental value pd lagu tu..warghhh..ct, aku merinduimu..

    ReplyDelete