Saturday, January 17, 2009

~ Semangat sukan~ plus result MUET

Salam....

Sabtu dan ahad lepas aku duk membusykan diri dgn menyertai Kejohanan Olahraga universiti aku....
keh3....punyele excited.....aku masuk lontar peluru....tp oleh krn xde kepakaran & 1st time main so of courselah kalah kan.....heheh....
mmg enjoy dua ari 2.....walaupun kos kami kalah....tp aku
ttp rase bangga sbb semangat yg ditunjukkan oleh setiap bebudak kos aku amatlah tinggi......
kalu ade award utk kos paling ceria of courselah kos aku yg mnang....hehhe....perasan.....
tp i'm happy dgn ukhwah yg terjalin antara setiap bebudak kos a
ku.....sumanya sporting.....rase cam rapat sgt antr satu sama lain........
harap2 ukhwah ni kekal selamanya.........


ni le antara gambar2 yg sempat aku snap....

muke2 excited

si didi berbaju pink dan berpayung pink....sempoi

xde reason napa gambo ni terbalik...hehe...tp lihatlah aksi seorang pelontar peluru profesional itu....penuh gaya....keh3


bergambar bersama atlet2 HE 23


posing jgn x posing


huhu...result MUET da kuar ari tu.....keh3....walaupun bkanla satu result yg bole dibanggakan.....tp as long x kurang dr adik aku...oklah kan...hehhe...aku bertarung ngan adik aku utk mUET kali ni.....dan selamat resultnya kami dpt band yg same.....kalu x spjg hidupla aku malu.....hehe.............so, pesanan utk my adik a.k.a asya....

(kite punya taraf b.i adalah same skg, so xlehla nak berlagak2 ngan aku lagi....kan3????..hehe)...

No comments:

Post a Comment