Thursday, January 1, 2009

TaHuN BaRu BLoGPuN MeSTi BaRu

SALAM.....

akhirnya berjaya jgk ku mengedit blogku ini.........fuh!!!!!!lama gile mencari idea nak buh gambo apa....last2 gambo buah oren dgn jus oren ni jd pilihan.....

sbb apa buh gambo tu???
ntah aku pun xde jwapan spesifik kenapa....rase cun di pandangan mata aku bubuh je ler.....

mungkin nmpak agak buruk template aku nih....hehhe..nampak mcm dewasa sgt.......xpalah saje je aku nak change spy bila aku tgk blog ni aku sedarlah, aku bukan muda lagi.....heheh.....tahun ni da 23 tahun....oo tuanya aku rasekan..........

so sesuailah kot membuat perubahan kpd blog ni spy tampak agak dewasa dan matang seiring dgn usiaku yg smakin meningkat nih.......eceh....heheh

walaupun blog ni agak simple tapi kekadang simple is nice...heheh... x gitu????

No comments:

Post a Comment